Back 2 School

      
            
Började skolan igår, började bra måste jag säga .. NOT*
Lärarna hade skickat nå brev till oss i onsdags om den första veckan m.m men typ halva klassen har inte fått det så ingen visste att det va utedag i går. Så såklart hade man lyckats ta på sej typ vita byxor, spelade brännboll på smijolet och massa annat där borta så nu är dom vita byxorna gröna.. Men jajja det finns tvättmaskin. . :P
Idag va vår klass själva på hela högstadiet p.g.a att 7:an och 8:an åker till Särna varje tisdag å Onsdag tror jag att det är, dom va iaf där idag.. :)   Lungt och skönt första timmen men sen skulle vi cykla upp till silverfallet eller vafan det hette, upp mot Foskros låg det iallafall.. Skönt va att man fick åka bil me Henk dit, jag, Jonatan och Billy åkte bil.. Dom hade inga cyklar och jag får inte cykla me mina cpknän.. :S   Men kul va det och klassen är den bästa!!!<33
Nu ska jag dra och duscha eftersom vi grillade korv å så, så det luktar rök av hela mej.. Sen ikväll blire nog film me Erik tror jag..  :D


Hejdå puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0