Hemma!


Äntligen är man hemma och ska inte bort nåt mer nu före skolan börjar. Kom hem i lördags från Göteborg och då blev det Musik & Motorfestivalen i Älvdalen! Skoj vare där, va me Emma en sväng och sen blev det raggarbil me pojkarna och vara med kusinerna. På måndag kom jag hem till Idre över natten och sen bar det av till Norge en tur, Atlanterhavsvegen och Trollstigen blev det där. Dock inte så fint väder... "/   Sen kom man hem igår igen då och nu blir det inga fler utflykter för min del förutom till Mora och Sofie nästa torsdag eller fredag.. Nu vill jag bara att alla ska komma hem så man får träffa alla igen! :D
Börjar skolan den 24:e oxå.. Lite kul kommer det väl bli att börja igen, iaf när man träffar bästa klassen igen.. :D
Men nu e det sista året och jag kommer sakna alla nåt så otroligt mycke när vi går ur.. :(  Men då blir det iaf att komma ifrån Idre!! :D
Snart ska jag ut å köra lite moppe och sen blir det å va med Sofie när hon slutar jobbet och i morrn blir det nog att jag sover hos Sofie! :D <33
Messa massa: 0706224229

Kramizar Line :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0