Idreyran, m.m

     

Förra veckan förlängde jag håret och färga det.. Ganska nöjd blev jag iaf förutom att löshåret inte har exakt samma färg, men det syns inte så mkt att det är olika..
I onsdags jobbade jag på Ica typ 09.00 - 19.00.. Helt slut efter det.. :P 
I torsdags så börja Idreyran oxå, Lars Kristerz på torsdagen, Pumpbolaget på fredagen och crusing och Lasse Stefanz på lördagen! :D
Det var en lyckad helg med massa skojj.. :)
I förrgår jobbade jag på Ica igen.. Hade skitkul me moster!<3
Och i tisdags kväll va jag och Sarah ute och körde moppe.. Tror att vi körde typ 4 mil på 2½ timme .. Skojj 
Igår åkte vi till Skii-doo hallen där jag köpte ny hjälm som matchar färgerna på moppen.. Haha ;D
Idag har jag varit hemma och tagit det lungt och försökt att friskna till, har råkat ut för en hemsk förkylning.. Hoppas den går över snart bara! :P
Ja det va en väldigt kort resention av vad jag har gjort den senaste veckan.. Orkar inte skriva mer.. "/

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0