Semester

Nu har man fått riktig semester äntligen, skönt att komma ifrån Idre ett tag måste jag säga!  Men längtar hem till kompisarna nå otroligt mycke.. "/

Är i Sölvesborg hos moster och kusinerna, åkte med mormor, morfar och syster hit.. Moster Anna med familj är oxå här, ska med dom till Göteborg sen när mormor, morfar och Sanna åker hem. Ska bli skojj att träffa My och Linnea och sen gå på Liseberg m.m.. Här nere i Blekinge har vi typ badat, solat, shoppat, gått på kreativum och tagit det lungt. Jättevarm jämfört med idre är det oxå!
Men en dålig sak, MISSAR STREAPLERS PÅ DANSBANAN I STORSÄTERN ikväll.. :'(    Jag och Sofie som hade sett fram emot det så mkt för det va ju så kul förra dansen.. menmen sånt e livet antar jag ..
Ikväll blir det nog att följa me kusin Alex till Robert annars ska jag hem till Sebbe en sväng och sen kanske träffa Måns oxå.. Ska bli skojj vad det än blir för nå.. Haha  :D
                                                                                                            
  
Orkar inte skiva mer nu, bilder kommer säkert senare! 

Hare gött så länge  ;D
 
                                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0