Najs kväll/natt me de bästa xP

Igår va man på byn me Sofie då.. Tror att vi åt typ 4 glassar var eller nå på typ 2 timmar.. xD
Sen träffa vi Therese och Jessica å va me dom. Satt och njöt av vädret i soffan på aktionsscenen. Sen kom Johnny och Sindre oxå å vi hade massa skojj och så hjälpte vi Erik å plocka in på shell! :D
Sen stack Johnny och Sindre å badade me Kalle i ån.. Men vi hade lika kul för de, men sen skulle Sofie hem och packa för att hon skulle resa bort idag, då va det bara vi småflickor kvar.. Men vi träffa Emma och Jimmy och vid 1 typ stack Jessica hem.. Jag och Therese hade skitkul me dom. Haha .. Men vid klockan 3 så tröttnade jag och Jimmy på Therese å Emmas trams så vi stack upp och hämta hans cykel på bingtjärn och jag tror att min rumpa blev blå efter den åkturen på hans pakethållare.. xD
Skojj som bara den hade vi.. Sen vid typ halv 4 stack jag och Therese hem till mej å sov men vi låg och prata till typ 5 kanske.. Så i morse när vi vaknade va klockan halv 1 mitt på ljusa dagen.. Sen blev de byn en sväng, där träffa vi Emma, Dennis och Toni.. Sen kom Martina från ingenstans oc överaska mig.. Äntligen äru hemma älsk, har saknat dig så otroigt mycke!<3
Sen va vi hemma hos Theree en sväng och sen drog jag hem.. Sen dess har man suttit här å tråkat.. xD
Blev inge badstrand på mej, Therese å Emma som vi hade tänkt heller..  "/  Men det blir nån annan dag! :D
Emma och jag blev systrar oxå.. Haha bästa syster nånsin.. xD <3
Älskar er och tack för en skitkul natt Emma, Jimmy och Therese!!!<33

                                           Pöss på er alla! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0